2009. március 4., szerda

3:41


a lökött rigó reggel 3:41-kor kezdett el fütyülni, és felébredtem rá, (vagy egy pillanattal előbb?-nem tudom) az biztos, hogy nagyon vidám fütty volt, csak három percig tartott, de az a három perc félig alvás közben is megmosolyogtatott, hogy mit akar az kis feketerigó ilyen korán mondani, és főleg kinek? aztán abbahagyta, majd ha már felébresztett 4-kor újra füttyögött egy percig, majd megint elhallgatott, mondhatom jobb volt, mint sok emberrel bármilyen kommunikációt folytatni, nagyon szeretem a rigókat, egyébként is szeretek velük "beszélgetni", szeretem a formájukat, a sárga csőrüket, a vicces futásukat, ahogy előredőlve szaladnak, meg egyáltalán a lényüket, meg Lázár Ervin meséjét is imádom A nagyravágyó feketerigóról, tanulságos, olvassátok el este-mesének...

4 megjegyzés:

Pablo Honey írta...

Hi! Wich language is this? COuld you please check my blog: stonedchicken.blogspot.com

Bye!

...:::szpd:::... írta...

ja, azt még nem is mondtam, hogy ez a kép egész egyszerűen kurvajó. így egyben.

Rónay Gabi írta...

:-) mifelénk is őrültmód csivitelnek - kora reggel a zuhany hangja mellett, két falon át is hallani. Tényleg jó ez a kép...

self-accessories írta...

nekem is bejön a kép, de hát voltál a megújulásprojectben? :-))))