2009. január 14., szerda

változás

szólt a Picur, hogy nem lehet olvasni a blogot a piros /a kedvenc színem/ háttérrel, persze tudtam, hogy így van, direkt csináltam, de hát ekkora nyomásnak kénytelen voltam engedni, így aztán egy teljesen ízléses, szép színösszeállítással kedveskedem mind a három , na jó , négy olvasómnak :) , plusz fölülre feltettem Jonathan Livingstont, a sirályt. ha valaki tudni akarja, hogy ki ő, akkor olvassa el Richard Bach novelláját. nagyon jó. most , hogy hirtelen eljöttem szabira az ónos eső elől, bár nemrég vettem korit, mégsem gondolom, hogy abban kellene az utcán a pontból b-be eljutnom. na, szóval még régebben akartam megírni, hogy vidámabb témát dobjak fel, hogy múltkor igazoltatott egy nagyméretű rendőrnő Füreden. igaz , hogy kb. kilencvennel döngetett el egy 70 éves nő a piros szuzijával mellettem a négysávoson Füred belterületen, én meg tökszabályosan haladtam ötvennel, mégis én lettem az áldozat. vidáman autózgattam Tihany felé Korzenszky atyához, -aki akkor kapta meg a Príma díjat-szólt a ZENE, sütött a nap, kellően hideg volt, szóval minden smakkolt, mikor váratlanul elém állt a csajóca, majd rögvest mindenféle kedvesség nélkül azt mondta,-de hogy!!!!-halkítsam le a rádiót!!!!!!!!!! odanyúltam a gombhoz, és felerősítettem még jobban, na jó, csak egy hangerőnyit, de akkor is, kiszálltam, minden hülyeséget /iratokat/ elkért, majd az adataimat bediktálta a rendszer túloldalán ülő embernek, hogy körözött bűnöző vagyok-e, aki valami furcsa hangon tudtára adta, hogy NEM!!! hát mondhatom, rosszul esett. bár mostanában a fürediek teljesen rámszálltak, múltkor Aszófő belterületén, -nyáron-miközben tökszabálytalanul parkoltak a 71-es úton, a piros seat alteájukban, forgalommal szemben az út patkáján álltak, és ugye ez a kresz szerint nem helyes-bemértek a síntől legtávolabb lévő andráskeresztnél , ahol 45-tel haladtam, a sínen pedig 28-cal bukdácsoltam keresztül, szóval 30.000 ft-ba került az ő szabálytalanul parkolásuk nekem. legalább lennének annyira emberiek, hogy a sín előtt közvetlenül lévő andráskeresztnél mérnének, ha már ők sem tartják be a kresz szabályait. /előző nap egy X-5, és egy opel corsa a sínen előzött meg bennünket ugyanebben a kereszteződésben./ szóval erre a vidám kis sztorira biztos visszatérek még néha, én az országutak száguldozó réme....

3 megjegyzés:

Rónay Gabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rónay Gabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rónay Gabi írta...

lehet, te érdekesebbnek tűnsz a rendőröknek, mint mások... gyanús vagy azzal együtt, hogy lassan hajtasz... extravagáns külső ötvennel???? (Megnéztem, más - nem laptop - monitoron látszik a link, amit kerestem.)