2009. január 20., kedd

szomorú

mielőtt belekezdenék a sztoriba, szeretném megkérdezni, hogy ha már valaki veszi a fáradtságot, hogy reagáljon a blogban írottakra, akkor miért törli aztán ki a saját véleményét ??? pláne, ha ismer engem a valaki, akkor tudja, hogy nem fogom bekapni semmi esetre, hiszen mindenkinek joga van írni bármit, úgyhogy csak bátran!!!!
szóval készítettem néhány képet, egy róka van rajtuk belefagyva a Balatonba, a jégbe, szerintem ez a természet igazi arca, rákerestem az interneten, találtam ilyet, így nem egyedi esetről van szó, de ez mindegy, hívtak telefonon, hogy adjam oda másik újságoknak, de nem lehetett persze, aztán hívtak mindenfelől, hogy gratulálnak, fantasztikus képek, én megköszöntem , de a végén mégiscsak elszontyolodtam, mert szerintem voltak már sokkal szebb, jobb, kedvelhetőbb képeim, amik a kedvenceim, még soha senki nem mondta azt rájuk, hogy gégé, de klasszak ezek a fotográfiák, és ez furcsa, de ez már csak így van, hogy frankó közhelyeket is írjak ezen az oldalon, és baromi érdekes az is, hogy az, ami igazi, nem mű, az rögtön bulvár, meg minden baja van, és az véletlenül sem perverz, amikor egy elsőáldozón hét éves gyermekeknek a pap arról beszélt, hogy a hirosimai atombombatámadás után a romok között találtak egy élő nőt üszkösödő felsőtesttel, és persze megbeszélték vele, hogy minden rendben lesz, mert......stb, stb, és minden rendben lett, és szerintem egyébként a rókával valóban minden rendben van szegénnyel, meg még az is eszembe jutott, hogy a televízióban amikor -tudom, tudom, már néhányatoknak elmondtam ezt, de akkor is- az oroszlán megeszi az antilopot, vagy bármelyik másik állatot, senkinek az ég-adta-világon eszébe sem jut, hogy sajnálja a szerencsétlen állatot, mert ez egy vegytiszta dolog ott a tévében, és közben lehet enni a sajtos szendvicset, majd utána elfogyasztani a pohár bort, szóval ez a véleményem, és lehet reagálni, és ne törölje ki senki, mert úgysem fogok megsértődni.

5 megjegyzés:

...:::szpd:::... írta...

Tudom, hogy nem sértődsz meg, épp ezért kérdeztelek meg téged is tegnap erről az egész rókás ügyről, mert kíváncsi voltam a véleményedre. Ezt persze jól le is írtam a blogomon. Egyébként szerintem sincs semmi gáz az említett fotósorozattal.

Névtelen írta...

szerintem jó képek születtek, és ezért csak dícséret jár, talán ennyien még soha nem nézték a naplot : ))

zöldterrorista írta...

Kedves 2G,

szerintem ez a vitorlázó madarad, de bármelyik sirályos képed jobb, mint a megdöglött róka, amit ugyebár nem a művészi értéke, hanem a borzongás miatt bámulnak a népek. Vagyis, bocsi, de ehhez nem kellett más, "csak" a dokumentáló fotóriporter szemfülessége. Az igazi fotós GG ez a Johanson sirály. Meg még néhány életkép. Amúgy nekem az élő rókád sokkal jobban tetszik - a tekintete, Teeee! -, de biztos csak azért, mert kicsit zöld:)

nik írta...

jó képek, nem kérdés. Ez itten a való világ.

Névtelen írta...

Szia Szia Gábor! Most találtam meg a blogodat egy régi levélben amit Klári írt. Az ötödiknél tartok kb (időrendben) és figyuuuuuuuuuuu, a képeid nincsenek fent valahol a neten??? Mert mondjuk kíváncsi vagyok erre a rókára. Sok puszi! Klaudia Phanhsavath