2009. február 23., hétfő

sértődj meg !

biztos hülye vagyok, de egyszerűen nem értem, hogy ha odamegyek valakihez, és elmondom neki a véleménye-met, amely szerintem tisztessége-sebb, mint a háta mögött sugdolózni, akkor miért kell halálra sértődni, és elrohanni a francba, vagy máshová... és ezek után útálni engem, és az én hátam mögött morogni ahelyett, hogy én is megkapnám a magamét szemtől szembe- hát nem tudom- nehéz lehet ez, de én mégis ezt szeretném, hogy bárki azt mondja nekem a szemembe, hogy nem kedvel, nincs igazam,, szar volt pl. a képem ami megjelent, szerinte ez és ez, így, és így van, ezért és azért vagyok egy szemét alak, szóval szeretem, ha valaki, bárki, akinek véleménye van odajön hozzám, és azt mondja, hogy nem bírom elviselni a képedet, és ne beszélgessünk többet...én meg azt mondom, ha igaza van, hogy bocsánat, nem akartalak megbántani, csak én ilyen vagyok, ha meg nincs igaza szerintem, akkor még ezt sem kell mondanom, mert miért is kellene?

3 megjegyzés:

Rónay Gabi írta...

Te Gégé, érdekes. hogy milyen szép, nyugalmat sugárzó fotót tettél a zaklatott soraid mellé...

Rónay Gabi írta...

Hatások és ellenhatások... erről szól ... figyelj Gégé, joga van elrohanni és megsértődni. Furcsa lenne, ha nyugodtan fogadnánk, amikor szembesítenek azzal, hogy milyenek vagyunk rosszabb pillanatainkban. Volt, hogy elrohanásra késztettem azt, aki most mellettem van- Úgy tűnik. Hagyj időt feldolgozni azt, amit nehéz.

Zsuzska írta...

Nehezen megy nekem ez a megjegyzés küldése funkció... felhasználói név és jelszó... és itt már el is akadtam:)
De azért mégiscsak leírom: éppen olvastalak, mikor bejöttél... jó volt veled beszélgetni... sértődésről, meg nem mondásról, csalódásról, emberismeretről, erről-arról:)