2009. február 7., szombat

kontárkodás


nahát akkor nekikezdek a kontároknak, ebben a szakmában dolgoznak ma magyarországon a legtöbben a munkanélkülieken kívül, szóval az én értelmezésemben a kontár az, aki nem azt csinálja amit tanult, amihez, ha odafigyelt megfelelően az órákon akkor érthetne éppen, de persze nem ért, ezért talál magának néhány más szakmát a szakmákat felsoroló lexikonból ami tetszik neki, aztán hadd szóljon, adj neki, majd megmutatja Ő , hogy hogy is kell ezt csinálni, egyik legjobb példa, hogy a saját szakmámból induljak ki /mindenki magából indul ki / - F-betű, tehát fotóriporter- szóval ez a legkönnyebb a világon, hiszen gombot nyomogatni bárki, de BÁRKI tud, bemegyek a boltba, ránézek egy dobozra, amiben van legalább 10 milló pixel, és minden rendben van, én vagyok /persze nem ÉN/a jani, és három nap múlva kiadok egy naptárat, és milyen baró jól néz ki a Wc-ben a falon, és rá van írva a nevem, hogy : fotó: jani, tehát most már fotoriporternek kell mennem a legközelebbi újsághoz, hogy lássa már a város is, hogy milyen jó képeket készítek, és legalább a nevem is ott lesz a kép mellett, nem is gondoltam, hogy ilyen hamar fotoriporter lehetek, közben kiugrottam nevjorkba fotózni egyet, legyen már egy kiállításom, így legalább kiírhatom a nevem mellé, hogy fotóművész, aztán küldök holnapután a World Pressre is képet, meg képriportot, hátha nyerek egy 12 millió pixeles camera obscurát, mellyel talán már a marsot is fényképezhetem, ha nem , hát maradok az újságnál, de legalább megmutatom a KOLLÉGÁKNAK, hogy hogy is kell ezt csinálni, így kell ezt csinálni, csak meg kell nyomni ezt a gombot, semmi különös öcsi, csak kattintasz egyet, aztán már mehetsz is tovább, most pedig megyek kipróbálom, hogyan kell .....hm..mihez is van kedvem ma ? és persze folytathatom a sort, hiszen láttam a lányt a neten, aki gondolt egyet, és nekifogott szerinte táskát készíteni, mert neki meg ahhoz volt kedve, biztos ami biztos, árulja már ezeket a valamiket onlinén, pedig én láttam rajtuk, hogy mekkora gagyik így gépen keresztül láttam, ha én ilyen amatőrül varrnék- de nem varrok, mert nem az a szakmám- letörném a két kezem saját magamnak, szóval örülnék végre, ha az emberek is megbecsülnék azokat az embereket, akik a saját szakmájukban dolgoznak, és jól dolgoznak, és igényesen, és ezt tanulták évekig, és így talán előrébb jutnánk, addig is üdv

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak szerettem volna megkérdezni, miért nem láthatóak a ma reggel- délelőtt képei a naplon, de aztán már látom az egész oldal nem jön be...:(

self-accessories írta...

kidobódik, egyszer majd kidobódik a kontár... de a legrosszabb az mikor e buzgóságához hatalom is társul... és erőből viszi át a dilettáns, nulla szinvonalát, mint követendő példát és hivatalból üldözi az értékest, hogy ő váljon etalonná... jaj GG ez leírva is oly szörnyű :-(