2009. február 20., péntek

korcsolya 2

visszatérek a kezdeti témámhoz a korcsolyázáshoz, írnom kell a tapasztalataimról, hátha olvassa egy olyan ember, aki továbbadja az infókat az illetékeseknek (pl. kib(l)ogozhatatlan ) hogy mennyire bénák, meg balfácánok az emberek- szép kis képzavar :) -meg, hogy a jövőre nézve hogy is kell viselkedni egy korcsolyapályán, ami szerintem nem oly veszélytelen hely, mint sokan gondolják, és, hogy szerintem vannak vagy legalábbis lehetnének szabályok, melyeket egy ilyen viszon
ylag kis helyen be is kellene tartani, és leginkább tartatni, - persze nem akarom az ördögöt a falra festeni - mert mindig csak egyszer van baj, de akkor az általában nagy, és utólag már mindenki sajnálhatja, hogy megtörtént, szóval a javaslataim: ki kellene írni, vagy nyilazni, hogy merre van a menetirány, ki kellene írni, hogy kergetőzni, keresztbe csúszni más előtt, szembe menni a forgalommal nem szabad, és akkor lehet, hogy valamivel nyugodtabban tudnának a normálisnak tűnő emberek korizni, és akkor még élvezni is lehetne a mozgást, és nem arra menne el az összes energia, hogy az idiótákat kerülgetem, vészfékezek, ha ütközünk,- mert szembe jön a lökött gyerek, akit senki, de senki nem világosít fel arról, hogy azonos az irány- akkor nem kellene fél lábbal koriznom, és a másikat véletlenül fejbe rúgnom, és ha a tanárok vennék maguknak a fáradtságot, hogy elmondanák, rászólnának, figyelmeztetnék a gyerkőcöket, hogy figyeljenek egymásra, meg a másikra, és nem ők kezdenék el a kergetőzést abszolút rossz példát mutatva, ráadásul úgy , hogy igazán csak menni tud, de irányt változtatni hirtelen, és megállni azt már nem, szóval nem tudom, biztos én vagyok a hülye, de én megpróbálok úgy élni, korizni, hogy mást abszolút ne zavarjak, ráadásul én fizetem a 600 ft-t, míg a kölköknek ingyenes a bohóckodás, és így meg néha elgondolkodtató ez az egész, szóval a lényeg az, hogy valamit tenni kellene, hogy a békés egymás mellett korizásnak legyen valami esélye...köszönöm

3 megjegyzés:

Rónay Gabi írta...

irtó izgi lehet nálatok korizni... - az a sok idióta, bohóckodó kölök :-)nahát

self-accessories írta...

szoktam mondani, mindíg azok fogócskáznak a koripályán akik kevésbé tudnak korizni, tehát a kezdők és a bénák kedvenc időtöltése...
Zalaegerszegen 1000 ft egy person, függetlenül, hogy gyerkőc vagy felnőtt :-(
és nem mehetsz amikor akarsz... csak a hét négy napján és csak este hattól, ja és nem takarítják a jeget takarékosságból...

...:::szpd:::... írta...

Néha nekem is tele a tököm a kergetőző hülygyerektől, de könnyen megoldom. Ha jön, kicsit odébbrakom vállal, ahogy a hokiban szokás. Többet nem akar nekem jönni. :D