2010. március 10., szerda

a napi sport, ha lenne !


tételezzük fel, hogy nagydémen, vagy pápanyőgéren lakom. ugye se közel, se távol nincs se város se főváros, szóval beszéljünk a sportolási lehetőségekről, de mondjuk úgy, hogy állatokkal foglalkozom, és van két pici gyermekem is még, csak azért, hogy teljesítsem kis hazám elvárásait,meg azért szeretem is őket szóval szeretnék a szülés után fogyni, de a párom reggeltől estig nyolc munkahelyen dolgozik, és persze sehol sincs bejelentve, így nem lesz nyugdíjunk sem, de ez nem tartozik most ide, viszont szeretnék sportolni éjjel-nappal, de hát nem megy...nincs konditerem, és egyébként sem lenne szimpatikus, nincs spinning,mint mondjuk veszprémben, pedig akár elmehetnék spinningelni is, nincs uszoda, nincs futópálya, nincs itt semmi,még egy domb sem, amire föl, és lefuthatnék, ráadásul nincs itt senki, sem anyámék, sem anyósomék, hogy akár negyed órára el tudjak lazulni, míg valaki segít, vigyáz a kicsikre, és foglalkozik a háztájival, eteti, itatja az állatokat, bár már gondolkodtam rajta, hogy megtanulhatnék rodeózni a bikán, de hát az is csak nyolc másodperc, az semmi, de rájöttem, hogy este tízkor, mikor minden és mindenki lefeküdt aludni, akkor benevezhetnék a bősz imiék által óbudaváron rendezett éjszakai terepfutásra,s lefuthatnék 15 kilométert, de hát én nem tehetek róla, valahogy elfáradtam a napközben, s valamikor pihennem is kellene, hiszen reggel négykor kelek...tudom, ezek mind csak kifogások :)

Nincsenek megjegyzések: