2010. március 22., hétfő

megjöttek- mint a birkák...




olvastam a neten, hogy a hét végén a motorosokat meg a kerékpárosokat ellenőrzik a rendőrség munkatársai, hát ennek én nyomát sem láttam a megyében, ellenben rengeteg birka motorost, meg kerékpárost igen, akik úgy gondolták, hogy ők az utak királyai és rájuk nem vonatkoznak semmiféle szabályok, pedig de, és útálok úgy autózni, hogy még én ugorjak az árokba a sok tapló, paraszt motoros elől, akik az én sávomban jönnek velem szemben ráadásul reflektorral, mert most már az a menő, mert ők úgy gondolják, hogy még éppen beférnek, én meg úgy gondolom, ha másoknak szerencséjük van, akkor jók lesznek ezek az idióták donoroknak, és hát a tök sötétben kivilágítatlanul, láthatósági mellény nélkül kerékpározó suttyóról meg nem is beszélve, szóval nem kellene azt hinni, hogy minden autós csak sötétben kerekező biciklist keres,és csak erre figyel, mert nem, és ha valakinek nem lesz szerencséje, akkor nem kell az autóst hibáztatni, csak úgy megjegyzem...

és Kleintől (köszönöm) kaptam a blogra a két képet, amelyeken az látható, hogy mi történik akkor, ha egy motoros azt teszi, amiről írtam, csak az a problémám, hogy itt hárman haltak meg, s abból ketten ártatlanok voltak, s később tanulságként kiállították a két járművet elrettentésként, s úgy hagyták a motort az autóban, ahogy rátaláltak...s a legszörnyűbb az egészben az, hogy már én is láttam nem is egy ilyet....s még fényképeznem is kellett... :(

1 megjegyzés:

nik írta...

nincs mit :-)