2009. november 13., péntek

új yorki-új módi

megnyílt egy újabb bolt, amit új yorkinak (de semmi új módi) hívnak, nem mintha nem láttam volna már ilyet, persze még sosem vásároltam ott semmit, mert az én ízlésvilágomat egy pillanatig sem elégíti ki, ráadásul a minőségével is gondom van, hihetetlen, hogy mennyien vásárolnak ennyi kínai új yorki cuccot, de éppen az idegesített a legjobban, hogy olyan durva hangerővel szólt a tuc-tuc mjuzik, hogy valami elképesztő és szerintem baromi idegesítő volt, rákérdeztem a biztonsági őrre, hogy nem őrült-e még meg, azt mondta, hogy de, meg, hogy már rengetegen panaszkodtak a zene miatt, szerintem ennyi elmebeteg kitalációt, ami itt mostanság van teljesen értelmetlenül ebben az országban, gondolom valami baromi jófej menedzser találta ki, legalább a vásárlók nem hallották, hogy mennyibe kerül a cucc, amit megvettek (ez is egyfajta üzletpolitika ), olyan jó volt rángatózni látni a pénztárost, miközben adta vissza a pénzt a vásárlóknak a zene ritmusára, s közben a keble is ugrált, hát ennyi "jó" volt, már ez is valami, szóval ez van, sosem tudja már a magyar, hogy minek hol a helye...

Nincsenek megjegyzések: