2009. november 22., vasárnap

a rádiók...

őszinte leszek, engem közel sem érdekel annyira ez a rádióügy, mint az embereket, semmin nem csodálkozom, ami eddig történt, adott volt két tök idegesítő rádió, sosem hallgattam ezeket, csak amikor rámkényszerítették mások, és kénytelen voltam hallani szabad akaratom ellenére, lejárt a mandátumuk ( +két évet kaptak ajándékba )megpályáztatták a frekvenciát, jött a politika, meg a politikusok, és mindent "elhittek" a leírt pályázatoknak, megnyerték teljesen véletlenül, és máris szól a rádió, csak nem ez, hanem az, majd mindenki szépen hozzá fog szokni, és kész. engem sokkal jobban érdekel az a része, hogy az a mennyiségű pénz, amit a pályázatban ajánlottak a pályázók, nyilván nem fog befolyni, hiszen az ortt döntnökei már a pályázat megnyerése után kijelentették, hogyha nem fog mégsem befolyni az ígért pénz, akkor megvan a lehetőségük arra, hogy megfelelő intézkedéseket foganasítsanak a rádiókkal szemben....na én viszont itt akadtam ki, mert ha valaki előre megmondja, vagy érzi legalábbis, hogy nem fog teljesülni a vágyuk, akkor én meg az ortt-ben döntést hozóknak tenném lehetővé -természetesen törvényes úton- az elszámoltatását, hogy ebben az országban ne legyenek következmények nélküliek végre a döntések...

Nincsenek megjegyzések: