2009. november 22., vasárnap

a korcsolyapályáról II.


kaptam érzelemtől fűtött-de mégis "jeges üdvözletet" az előző koris megjegyzésemre, hát újra írok, bár azt hiszem, ami a válaszban megfogalmazódott ahhoz nekem vajmi kevés közöm van, én csak szurkolója voltam a koripályának, hogy legyen, én bizonyos jelzőt nem használtam , ami a válaszban leíródott, de nem baj, pedig idézni csak pontosan, szépen...., aztán csak úgy mondom, hogy a következő alkalommal is ott volt okostojás apuka a gyermekével, aki keresztbe fogta a hokiütőt, tehát mégis volt újra hoki, s a bottal életveszélyesen közlekedett, igaz, csak néhány gyereket ütött meg, de hát mi ez ahhoz képest,amikor már szinte mindenhol lövöldöznek, egyébként pedig beszéltem másokkal, és ugyanaz volt a véleményük, mint nekem, de ez nem jelenti azt, hogy nem növekszik a korizó emberek száma, hiszen én is azok közé tartozom, akik odajárnak egészen addig, amíg be nem fagy a Balcsi, majd utána megint, de továbbra is fenntartom a saját, rám vonatkozó véleményemet, hogy ez rohadt drága, akármilyen jó helyen is áll a spinninghez képest, amit én baromira nem hasonlítanék össze azért ezzel a pályával, mert egy kicsit más a helyzet a spinningnél, meg a mozinál, meg az edzőteremnél is, hogy mondjak egy példát, a koripályára én viszem az eszközt, amivel korizom, vagy ha nem, újabb 600 ft-ot adhatok ki a bérelt korira, mert a spinning teremben megkapja a rohadt drága bicajt az ember a feneke alá, az edzőteremben pedig mondjuk 600 ft-ért egész nap ott lehet, és több milliós gépekkel nyösztetheti magát, s mindkettő épületben kulturált környezetben, sport után tusolóval, stb. stb. teheti ezt meg, tehát itt jön egy rég hallott mondás egy ismerősömtől, hogy ne hasonlítsuk össze a körtét az almával. ennyi.

Nincsenek megjegyzések: