2011. január 31., hétfő

sokminden ...

sokminden történt mostanában körülöttem, voltam pl.szülői értekezleten is, ami mindig lehervaszt, dehát menni kell, mert menni kell, meg kell tudni, mennyi volt a félévkor az osztályátlag, bár hogy őszinte legyek igazán a saját gyerekem eredménye érdekel csak,azt meg látom az ellenőrzőben, ez van, aztán megnézhettünk, szülők is egy papírt, amit a 12 éves!!! gyermekeinknek ki kellett tölteni, 0-5-ig pontozni, és a következő kérdésekre válaszolni: miért kell félni, és mit tudsz tenni ellene? vagy valami ilyesmi a második rendkívül progresszív kérdés, és most sorolom, hogy kitől-mitől kell félni ( mondom mégegyszer, 12 évesek )a háborútól, a munkanélküliségtől, a bűnözőktől, a rossz közbiztonságtól, a továbbtanulástól, felvételitől, természeti katasztrófáktól, szüleimtől, tanáraimtól, rendőröktől, politikusoktól, pártharcoktól, ufóktól, szellemektől, világvégétől, a külföldiek gazdasági befolyásától, jövőtől, életem alakulásától, a haláltól, egyéb...ahogy hallottam néhány választ, még jó, hogy a gyerekeknek több eszük van , mint a teszt megfogalmazóinak, szóval ezekre kellett a saját szavaikkal, természetesen anonym módon válaszolni. hát nem tudom, nem is tudom, én kitől félek, talán a kérdések föltevőitől...

Nincsenek megjegyzések: