2011. január 2., vasárnap

minden jóban - valami rossz

minden jóban van valami rossz, ez a szólás (fordítva is) még mindig tartja magát valahogy, én például egész életemben szerettem nézni a tűzijátékot, mármint a TŰZIJÁTÉKOT, bár mindig volt vele kapcsolatban valami ellenérzésem is, hogy az unatkozó emberek szórakozása és felesleges anyag-és pénzkidobása, de el kell ennek ellenére ismernem, hogy szerettem, és szeretem nézni ma is. egy évben kétszer, egyszer-egyszer tíz percig. de az, hogy egy nap nyolc órán keresztül folyamatosan kell hallgatnom a sok szart, amit durrogtat a sok ember, akik természetesen legálisan csinálják ezt, és úgy tűnik jó sok pénze van még mindig az embereknek, bár ez lehet, hogy demagógia, csak arra gondolok, hogy ők egy percig élvezik a saját robbantgatásaikat, én meg nyolc órán keresztül hallgatom, de ezt persze még el is viselném, ha a következő reggel nem azt látnám, hogy a maradék hulladék ott maradt, ahonnan kilőtték a sok rakétát, és kész szemétdomb az egész lakótelep. szóval valami intelligenciát is vásárolhatnának maguknak ezek az emberek, akik a saját szemetüket ott hagyják, ahonnan lőttek, ha már születéskor azt nem kapták meg ingyen (mármint az intelligenciát). egyszóval, jóból is megárt a sok, hogy ilyen hétköznapi dolgokat írjak, de így gondolom ezt és kész. és egy jóféle borból sem öt üveggel kell meginni egyszerre, meg egy adag finom tortát sem egyszerre kell bekapni, mert az ember megunhatja, rosszabb esetben még el is hányhatja magát tőle, és akkor legközelebb nem fogja megkívánni egy pillanatig sem...

Nincsenek megjegyzések: