2010. június 10., csütörtök

nem tudom-egyébként pedig de

bementem egy üzletbe, ahol állítólag kifejezetten engem akart a tulaj, hogy én fotózzak, amin én alapjában véve ki vagyok akadva, hiszen az élet nem a kívánságok műsora, és milyen jogon kért valaki erre, miközben azon ritka pillanatokat éltem, amikor éppen a családommal voltam, na de lépjünk túl az apró részleteken-én úgy látom a világon senkit nem érdekel a mobilfon megjelenése óta, hogy az embernek van (kellene lennie) magánélete vagy nincs, ez senkit nem érdekel, engem pedig baromira zavar ez, de amiről akartam írni, hogy megkérdezte a hölgy, hogy van a fiam, mondom jól, éppen Lengyelországban tölti a napjait, mire hogy hát az orbán viktornak pont oda vezetett ám az első útja, hogy összefogjanak a szlovákok ellen, mert valakinek azt is kell a visegrádi négyek közül, és hogy a gyurcsánynak meg izrael volt az első útja, hogy kiárusítsa magyarországot. mondom nem hiszem el, hogy állandóan belefutok ilyen korlátolt emberek társaságába, akik a politikusok utazásait napról -napra figyelik, mondtam neki, hogy gőzöm nem volt, hogy hova utazott az orbán, meg anno a gyurcsány, és eszméletlenül, baromira, k....ra nem is érdekel, de legalább a kedvemet el tudta cseszni....és inkább olvasok még mindig, meg zenét hallgatok, meg kirándulnék egy ici-picit a gyerekeimmel, ha hagynának rá időt a kollégáim, meg mindenki más is, és csak így tovább, és nem telefonálnék már annyit, mert már dolgozni sem tudok közben, annyit hívnak....a politikusok meg csak utazzanak, nem érdekelnek továbbra sem...

Nincsenek megjegyzések: