2010. június 21., hétfő

Mr. Hugó Boss

a hét végén IS dolgoztam, mi mást csináltam volna, hiszen nekem nincs családom, csak másoknak van, és tihanyban egy természetvédelmi őrtől hallottam újra amit eddig is tudtam, hogy távol-keletről mindenféle nem idevaló halfajt telepítettek a belső-tóba (pl. amur) aztán saját maguk kipusztultak maguktól, mert fölélték a kaját, ami nekik való volt, aztán, hogy nem volt több, éhen haltak....persze így volt ez néhány évvel ezelőtt a hernyókkal is, ( talán mindannyian emlékszünk a kopár fákra nyár közepén )s így lesz velünk, emberekkel is hál' istennek végre, mert amit művelnek két lábra állt hőseink, azt gondolom, hogy megérdemlik, hogy minél hamarabb kipusztuljanak...nem éppen magamra gondoltam, de ahogy megismertem HUGÓT, a vizilovat, arra gondoltam lassan vásárolok a tescóban egy szamurájkardot, amit magamba döfhetek...aztán lassan úgyis követ mindenki... hiszen ez a halál rendje ( VÉGRE nyugalom lesz a tönkretett Földön)

1 megjegyzés:

nik írta...

huhh, bakker, ez elég sötét bejegyzés lett.
Amúgy meg mi a fene van ezzel a Hugó nevű vízilóval?! én le vagyok maradva valamiről?
vagyis:
én le vagyok maradva valamiről.
(amúgy meg meg kell végre tanulnunk, hogy életünket és vérünket nem adjunk olyasmiért, ami kurvára nem érdemes rá.És most ezt magamnak is ajánlom melegen...)