2010. június 27., vasárnap

a motorosok integetnek

na szóval, hogy miért is töröltem a kiblogozhatatlan blogjáról a megjegyzésemet? mert megírom ide rendesen. schmitt pál mint tudjuk egy szimpatikus, mindenki által kedvelhető, simulékony ember, meg minden, olyan, aki közel tud kerülni a pórnéphez is. a motorostársadalom egyre bővülő nagy családjának tagja, akinek amikor motorozni kezdett a kis robogójával egy nagymotoros sem integetett, de most, hogy ő ül egy dögnagy harley-n, már a legkisebb motoron ülő embernek is átint az út túloldalára. akár szimpatikus is lehetne ez a szokás, de én rosszul vagyok ettől a: mindenki a barátom, csak azért, mert motoron ül és szembe jön velem -műsortól. én, ha motoros lennék tutira nem integetnék át senkinek sem, és ennek több oka is van, egy: nem ismerem, kettő: veszélyes egy kézzel fogni 150-nél a kormányt...meg lehet, hogy emeszpés az állatja, vagy cigány, netán bérgyilkos...(bár lehet, hogy ezt nevezi összefogásnak? )egyébként ebből is látszik, hogy a motrosok mennyivel összetartóbb csapat, én kipróbáltam, hogy mi történik, ha integetek az autósoknak, semmi nem történt, nem integetett vissza egyikük sem...múlt hét végén ajsztriában voltam egy kicsit, ott egyetlen motoros nem intett át a másiknak, igaz ott olyan kulturáltan motroztak, hogy annak a goj motrosok csak csudájára járhatnának a nem annyira gojokkal együtt...

Nincsenek megjegyzések: