2008. december 31., szerda

konávik tevé ju godlob

azt hiszem, sőt tudom, hogy nem vagyok az irányított berúgás híve, egy ideje nem szeretem, ha kötelező azt csinálnom, amit mások akarnak, kis pöttyöket gyűjteni az áruházakban, melyekből egy újabb tárgyat kell kötelezően megvásárolnom, majd hazavinnem, hogy egyre több baromság vegye el a helyet az értelmes dolgoktól és a többi, és a többi....

úgyhogy csak azért sem vagyok hajlandó berúgni ma, az év utolsó napján, sőt holnap, az új esztendő első napján sem. persze tudom, hogy nem tolok ki senkivel /nem is akarok/ , de majd iszom akkor, amikor nekem lesz kedvem , ha lesz kedvem, és ha nem lesz kedvem, de mégis iszom, akkor meg úgy lesz jó.

egyébként nem kedvelem a szilvesztert, mert mindig hideg van mindenhol, az ország háromnegyede részeg /persze valamikor kötelező kiereszteni a gőzt/, idiótábbnál idiótább tévéműsorok lesznek, gondolom, mindenki görcsöl, hogy jól érezze magát, aztán mégsem sikerül úgy a buli, ahogy elterveztetett.

úgyhogy pihenek egyet, aztán jövőre Veletek valahol, valamikor:)

4 megjegyzés:

...:::szpd:::... írta...

nem könnyű itt kommentelni vazze, vmit hegesztenünk kellene ezzel a rendszeren az új esztendőben. na, mindegy. azért írok, mert a poszt kapcsán megint eszembe jutott, hogy nem az a lényeg, hogy mi ellen lázadsz, hanem maga a lázadás! hajrá, hajrá!

Névtelen írta...

bakker, gégé igazad van!!! utálom a szilvesztert ahogy van
ja és én se rúgtam be, meg tavaly se, meg jövőre sem fogok, mert utálom az egészet
főleg a hülye petárdákat, mert nemcsak a kezed szakítja le, hanem a dobhártyád is beszakad
ja és ma találtalak meg, de már el is olvastam az össze bejegyzésed asszem lett még egy rendszeres olvasód :))
üdv: viri

Rónay Gabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

bakker GÉGÉ rúgjál már be!:)