2008. december 23., kedd

hal

tisztelt olvasók!
vajon elgondolkodtak-e már azon az igen fontos kérdésen, hogy az állatvédők miért nem emelik fel szavukat a nájlonzacskóba csomagolt halak miatt?! /valamelyik nap a boltban egy igen őrült fazon a kenyeremre tette az éppen megfulladni készülő szerencsétlen pontyot, ami egy nájlonzacskóba volt csomagolva és azon belül próbált meg lélegezni kevés sikerrel,hát mondhatom, odavoltam/engem mindig érdekelt, hogy miért csak két állatfaj létezik, amit védeni kell?! jelen esetben ez a kutya meg talán a macska. tudom, tudom, a halat megeszik, mert karácsonykor az a szokás, hogy az embereknek is fuldokolniuk "kell" a halak bosszújától, vagyis a halszálkától, de azért mégis. én úgy gondolom, hogy más megoldást kellene találni, valami , hát azt nem mondhatom, hogy emberségesebb megoldást, talán valamilyen állatságosabbat, hogy mégis jobb legyen nekik....
ps: nem vagyok álszent, én is eszem húst, de mégis...

1 megjegyzés:

zöldterrorista írta...

http://www.fauna.hu/hu/camp/torture/ szia gg, pl. ők és még sokan mások...