2011. július 20., szerda

gyújtogatók

nem tudom, Kedves Olvasó, látott-e már olyat,- mint amit én nap mint nap- hogy például az előttem haladó, várakozó, megálló, száguldozó autóból egyszer csak kirepül egy csikk. cigarettacsikk. nappal csak azt látom, hogy kirepül, és füstölög tovább. tovább az úton, (nem a leninin), tovább a benzines autóm alatt, tovább a mezőn, a búzaföldön(ami aztán rossz esetben felgyullad, és hatalmas károkat okozhat, de nem baj az idiótának biztos van otthon a lakásban búzamezője, hogy meglegyen a jövő évi kenyere ) sötétben pedig a parázs kisebb tűzijátékot szimulál. mindegy, hogy városban vagyunk vagy külterületen, és mikor szóvá teszem (általában jelbeszéddel, hogy milyen dolog ez, akkor értetlenül néz a tag, hogy mi baja van ennek a hülyének...mármint nekem. én nem mutogatok csúnyákat, de célzok a kidobott tárgyra, hogy nem kellett volna ezt a cselekedetet ilyen laza mozdulattal végrehajtania. és csak néz. bambán. nem fogja fel. nem tudom mi a teendő. javaslatokat elfogadok....(egyébként nem véletlenül vágytam mindig egy T-72-re, amivel az utakon is lehet közlekedni...)

Nincsenek megjegyzések: