2010. szeptember 30., csütörtök

a cen$-ura és a 12 pont

1848 március 15-e !!!!!

A Landerer & Heckenast nyomdában kiadott kiáltvány szövege:

„ Mit kiván a magyar nemzet.

Legyen béke, szabadság és egyetértés.
Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.
Felelős ministeriumot Buda-Pesten.
Évenkinti országgyülést Pesten.
Törvény előtti egyenlőséget polgári és vallási tekintetben.
Nemzeti őrsereg.
Közös teherviselés.
Urbéri viszonyok megszüntetése.
Esküdtszék, képviselet egyenlőség alapján.
Nemzeti Bank.
A' katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a' külföldieket vigyék el tőlünk.
A' politikai statusfoglyok szabadon bocsáttassanak.
Unio.

Egyenlőség, szabadság, testvériség!

ma pedig 2010-et írunk...

és a második pontot(is) elolvasva úgy gondolom jogos volt a márciusi ifjak 12 pontja...

Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.

kiakadtam, mondhatom így ezt talán ilyen röviden. Orbán Viktor Veszprémben járt, meglátogatta a veszprém tévét,a leendő polgármestert, az érsek atyát, a tűztorony vendéglőt, vagyis ma már narancs kávézót, adott a Naplónak egy interjút, s a végén a Kossuth utcán sétált veszprémi képviselők társaságában, megkérdezte, hogy a húszemeletes lakóház-e, s miután megkapta a választ, elbúcsúzott, kocsiba szállt, s hazament. eddig nincs is gond, s csak reménykedem abban, hogy az ezután következő dolgokat nem ő találta ki:
jött a naaagy fekete telefon hívás, hogy el kell küldenem a miniszterelnök úrról a készített képeket a me (miniszterelnöki hivatalnak), hogy kiválaszthassák a képet, ami megjelenhet majd az újság, újságok hasábjain. na ne mááááá, mondom, én nem érek erre rá,dolgozom folyamatosan, ami tényleg így is volt, van, lesz, s mondom nekik, hogy ez CENSURA!!!!!!!!!!!!!!!! és én NEM abban az országban élek, ahol cenSura van (kiderült, hogy de ) és úgy gondolom magamról, hogy tisztességes ember vagyok,és ez a lépés tisztességtelen velem, és a többi sajtófotóssal szemben, természetes, hogy jó képet készítettem Viktorról az interjú alatt is, meg az érsek atyával való találkozásáról is. Kell a kép, egyébként nem jelenhet meg, hallom a naaaaaagy fekete telefon túloldaláról, s jött egy fél délutánnyi vita, hogy mi ez, hogy gondolják ezt, s ebben a bizalmatlan légkörben mégis hogyan lehet dolgozni, s hogy legutoljára tőlem rákosi elvtárs kérte el a képet, őket nem érdekli, a szíjártó úr akar választani, mire mondom, hogy 1 képet elküld majd talán valaki a szerkesztőségből, én biztos, hogy nem, mondják az nem elég, mert egyből nem lehet választani, mondom de, pont egyet lehet választani egyből, azt az egyet, amit készítettem az érsek atya és a Viktor kézfogásáról, s ami egyébként is megjelenik ( majd meg is jelent, valahogy megfelelt...)már arra is gondoltam - és ez a pozitív hozzáállás a dolgokhoz-, hogy így akarnak ingyen hozzájutni a Viktorról készült képekhez, de sajnos a sok-sok fekete telefonnal való beszélgetés nem ezt a verziót támasztja alá. egy szónak is száz a vége :)a lényeg az,hogy 2010-ben valaki újra kitalálta a CENSURÁT, és nem jó, nagyon nem jó ez a demokráciánknak.
egyébként a magyar állampolgárok adtak lehetőséget Orbán Viktornak, hogy újra miniszeterelnök legyen, és így azt gondolom, hogy mindegyik magyar állampolgár az ő főnöke, mert ahogy megszavazták, úgy le is válthatják, s mint közszereplőnek, el kell tűrnie, hogy megjelenjenek róla fényképek anélkül, hogy szíjártó úr és/vagy csapata censurázná, hiszen bármelyik magyar állampolgár lefotózhatja, ha közterületen megjelenik, nem tilthatja meg ezt az ég egy adta világon senki, de senki, s azt gondolom, hogy a me (miniszterelnöki hivatal) is jobb , ha ehhez tartja magát...vagyis: Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.

3 megjegyzés:

nik írta...

Én már többször is mondtam, ha szegény márciusi ifjak ezt tudnák, hogy 160 évvel később még mindig qvára nincs szabad sajtó...

amúgy az egészhez csak annyit lehet hozzátenni, hogy no comment. Meg azt, hogy csodálkozol, azok után, hogy Mészáros Antónia is jól el lett tüntetve az Estéből a múltkori Orbán interjúja után?!

(Amúgy tudom, hogy nem, te sem csodálkozol már semmin, de a qva életbe, felháborító, hogy még mindig itt tartunk, ahelyett, hogy a nép, az istenadta nép által felhatalmazott politikusok inkább a saját dolgukkal törődnének, mintsem azzal, hogy a nagyfőnöknek melyik profilja az előnyösebb)

G&M írta...

adtál nekik 1et, de 1ből nem lehet választani...de azt az 1et:D Ez yo:)))

self-accessories írta...

Én olyan okos vagyok! Amikor ezek nyomultak a kétharmadért, világosan láttam, hogy miért kell nekik és tessék szépen sorjában megvalósítják a liberálisok rémálmait... masírozunk az posztkommunizmus felé! Irány Észak-Korea!
Ja, ez a fotóelkérés engem is meglepett... sok hatalmasságot fotóztam már, de még egyik sem vetemedett ekkora aljasságra mint az a szijjártó gyerek!