2010. szeptember 13., hétfő

az új szám

vásárolnom kellett sajnos egy új mobiltelefont, pedig a régi akksija is baromi jól bírta a strapát, csak hát a gombok meghaltak,meg hát az igazsághoz hozzátartozik, hogy aláíta lewis hamilton a hátlapját, így nem maradt más választásom, mint az üzlet, ahol felvilágosítottak, hogy flottás vagyok ugyan, de a cégtől engedély kell ahhoz, hogy meg tudjam venni a telefont, na mondom ilyen már nincs, akkor inkább nem kell engedély, jobb ez így, hát megvettem csak úgy magam, és kaptam hozzá egy számot, amit a mai napig nem tudok, hogy mi, mert azonnal kicseréltem a saját kártyámra, de természetesen nem ily egyszerű az ügy, mert ettől még a beírt számok nem másztak át maguktól a telefonomba, ezért az új kártyát beletettem a régibe, hogy nehézségek árán ugyan, de ha kell egy szám, akkor be tudjam írni az újba, és jó volt ez így, amíg nem kezdtek el hívogatni vadidegen mukik, aztán most csütörtökön már őrület volt, folyamatosan csöngött (rezgett) a telefon, aztán üzenetek, hangüzenetek bombáztak, aztán egy hívó felet megkérdeztem, hogy mi a fene van, kit keresnek, és miért, mondja, hogy kit, mert balesetet szenvedett a lánya. puffff...nem lett jókedvem, kikapcsoltam gyorsan, de megint kellett pénteken egy fránya szám, azonnal csörgött, ahogy bekapcsoltam, újra beszéltem egy emberrel, kérdezem mi a helyzet a lánnyal, mondja teherautóval ütközött, kómában van, hát mondanom sem kell kész voltam, nem volt jó, hogy ennyien érdeklődtek nálam egy 26 éves lány után.
Ezek után igazán arra voltam kíváncsi, hogy mennyi idő, míg egy leadott szám újra megjelenik a hálózatban, mire azt a választ kaptam, hogy fél-egy év közötti idő. Ha nincs szerencsém, akkor hamarabb, mert alig van szám, s ezért nyitják meg az 1-es számmal kezdődő telefonszámokat, hát ez ma az élet...egyébként az adatok átszippantása az új telefonomra csekély 3.000 ft. hadd csengjen a kassza!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mivanmivan? éppen most akartalak hívni, de nem is tudom, inkább este....hátha megértem.
másikgé

self-accessories írta...

csajomat is folyton diszkóba hívják az új számán valakik... még szerencse hogy nem vagyok féltékeny típus... ez is olyan igaz magyar sztori :-)