2010. július 12., hétfő

veszteni csak brutálisan


foto:AFP

igazából én semelyik csapatnak sem szurkoltam, mert nem volt miért választanom közülük, meg hát annyira nem is érdekel a foci, régebben biztosan a hollandokat választottam volna, de idén bele-belenéztem egy-két meccsükbe, és nem nem volt szimpatikus a játékuk. a vébé egyetlen mérkőzése pedig a döntő volt, amit végig tudtam nézni valami mazochizmustól vezérelve, miközben egyáltalán nem tetszett. a hollandoknál nemzeti gyász van, pedig szerintem meg sem érdemelték a döntőbe jutást sem, és ezt a brutális "játékot", amit itt bemutattak...talán azt mondhatnám, szégyelljék magukat. passzolni nem tudtak, szinte mindig spanyol játékosnak adták a labdát, vagy a másik alternatíva a hazaadás volt, ez nem valami fantáziadús fotballra vallott. aztán egész meccs alatt igen durva szabálytalanságok sorozatával tördelték a játékot, folyamatosan csak a szájuk járt, reklamáltak, magyarul a focit nagy ívben kerülték. abból a néhány helyzetből, ami adódott nekik valahogy az ész használata nélkül nem lehetett gólt szerezni. a bíróról nem hiszem, hogy meg kellene emlékezni, nem volt valami szimpatikus figura, voltak hibái is, nem kevés egy vb-döntőn, dehát ez adatott, így aztán az történt, hogy a végén a már sokkal szimpatikusabban játszó spanyol válogatott örülhetett az európabajnoki után a világbajnoki címnek is...gratulálok nekik

Nincsenek megjegyzések: