2010. július 6., kedd

szerintem ne képmutassunk, hanem inkább példát...

az úgy van, hogy én zöld vagyok egyébként, csak néha, vagy szinte mindig pirosba bújva. de. nem gondolom, hogy képet kell mutassak valakiknek, és nem is akarok. (nem a fényképeimről van szó...)amikor lemegyek a 4. emeletről, ahol lakom, és meglátok a földön egy chipses zacsit, egy összetört üveget, papírzsepit, nájlonacskót, vagy egyéb szemetet, akkor fogom , fölveszem, kinyitom a kukát, beledobom. saját magam soha nem szemetelek, de szelektálok már otthon, a lakásomban. komposztálni még nem tudok a panelban , de lehet, hogy annak is eljön majd az ideje. DE!!!!!!!!!!!!!! úgy gondolom, hogy MINDENKI tegye meg a saját lakókörnyezetében ugyanezt, ne szemeteljen,szedje össze a szemetet, nevelje úgy a gyermekeit, hogy azok is tisztán tartsák környezetüket, és ne kelljen nekem , meg másnak sem közel száz kilométert autóznia, - ami szerintem szintén környezetszennyezés, nem is akármekkora, és a föld készleteinek kifacsarása, hiszen egy autó ekkora távolságon kb.5-7 liter benzint fal fel - csak egy demonstráció kedvéért egy másik településen szemetet szednem, hiszen ott él x mennyiségű ember, és azt gondolom, hogy ha egy ici-pici igényesség is szorult beléjük, akkor meg tudják szervezni a saját falujukban a környezettudatos életmódot és így van (lenne) ez jól. mi meg tudtuk szervezni a szemétszedést saját magunk a lakótelepen, na jó, nem ment el mindenki, de elvégeztük a feladatot, és nem környezetszennyeztünk. ez van, a véleményem az, hogy senkinek sem kell várnia, hogy a sült galamb a szájába repüljön, és még meg is rágják helyette...üdv

Nincsenek megjegyzések: