2010. február 16., kedd

a nagyposta

bementem múltkor a nagypostára (Veszprémben), aztán azonmód ki is jöttem, mert a bejáratnál ott állt egy biztonsági őr , meg mellette egy eligazító gép, hogy nyomjam meg a gombot, aztán majd random módra eldönti, hogy kihez jutok, hát én ezt nem voltam hajlandó megtenni, mert én, ha bemegyek egy ilyen helyre, meg máshová is, akkor én valakihez megyek oda, mondjuk a legszebb szemű, legszimpatikusabb, legkedvesebb-legalábbis nekem-pénzfelvételishez, és nem oda, ahová egy élettelen gép irányít,(mert lehet, hogy a legundokabb boszorkát kapom ki) de ugyanígy vagyok az élelmiszer üzletekben is a legaranyosabb pénztéroshoz állok, ragaszkodom hozzá, noha lehet, hogy nála állnak a legtöbben, de nekem megéri, hogy kedvesen mosolygó emberhez lépjek oda és váltsak vele néhány szót, miközben dolgozik, hát én ilyen vagyok...

Nincsenek megjegyzések: