2009. december 27., vasárnap

a szőlőlopás

elsősök voltunk a gimiben, azt hiszem 1977-et írtunk, ősz volt, és a Szu visszaküldte a két kiló szőlőt a szüleinek haza, amit a koleszba küldtek neki, mert nem volt hajlandó adni a negyedéves tahóknak, közülük is leginkább a Nácinak nem. persze megtudták, este, mikor a nevelőtanár eltűnt a képből, mindenkit felkeltettek, össznépi gyűlés éjjel a 17-esben. az összes elsős, mind a nyolcan, ott álltunk a szobában az ajtó előtt egy szál pizsamában, és szidtak bennünket, meg fenyegetőztek, főleg a Náci, hogy agyonvernek, ha mégegyszer ilyet tesz bármelyikünk. amilyen bunkók voltak meg is tették volna, de kivételesen nem volt verés, kitalálták, hogy az éjjel-bepótlandó a két kiló szőlő elvesztését-a Szunak valakivel szőlőt kell lopnia. választania kellett egy társat, hát persze, hogy én lettem az, jóban voltunk, együtt szidtunk mindenkit, együtt morogtunk, és együtt nem mertünk semmit tenni a negyedikesek ellen. de nem volt más választás a szőlő kellett. én még életemben nem loptam addig semmit senkitől, 14 éves voltam, rettegtem, hogy mi lesz velünk. aztán kimásztunk az ablakon, és elmentünk a nyolcas út túloldalán lévő kiskertekhez, hogy ott biztos akad néhány fürt, bár tök sötét volt, semmit nem láttunk, valahogy mégis odakeveredtünk néhány szőlőtőkéhez, és leszedtünk valamennyi szőlőt. abban a pillanatban leginkább a kutyáktól tartottam, s nem alaptalanul, mert egy hatalmas eb már támadott is, alig tudtunk átmászni előle a szögesdrót kerítésen, teljesen meg volt őrülve, én meg csak később, az út túloldalán vettem észre, hogy valami meleg csurog a térdemnél, lenéztem, hát a vadiúj farmerom kiszakadva, a térdem szétnyílva, ömlött belőle a vér, teljesen kiborultam, hogy tönkretettem a farmeromat, persze csak az az egy nadrágom volt, azt gondoltam, majd megbosszulom ezt a szemét Nácin. mindenesetre a szőlőt odaadtuk nekik, majd midegyikőnk megírta haza, hogy senkinek ne küldjenek otthonról semmit. aztán a csomagok mégis jöttek, el is vették tőlünk a nagyok a jó részét, de soha többet nem küldtünk vissza semmit, és én soha nem bosszultam meg a szakadt farmeromat...

1 megjegyzés:

Safa0511 írta...

Helló Mindenki, a nevem Safa El Sadat, 20 éve házas vagyok a férjemmel, és két fiam van, egy idősebb 16 és fiatalabb 11 év. A férjem nagyon szeretett, de egy olyan pontra jutott, amikor egy nővel foglalkozott, aki munkatársa. Soha nem képzeltem el, de valahogy megváltozott az én hozzáállása a hozzám és a gyerekekkel, a késői munkából eredő gondolkodásmód gondolta át az ügyet, még akkor is, ha március 20-án megünnepeltem az esküvőn. jubileumi nap, 15 nappal az esküvő évfordulója előtt bevallotta, hogy igen, hogy szexelte a munkatársaival. Az ágyamba hozta, amikor munkába mentem, ez azt jelenti, hogy az érzéseim teljesen értéktelenek voltak neki, a lelki állapotom tele van kínokkal, azt hiszem, nem tudom elfelejteni és helyreállítani a fájdalmat. ő és én soha nem akartam megcsinálni az erőszakkal, ő akar legyőzni engem, amikor elvált, azt mondta, hogy féltékeny a kapcsolatunkkal, és ő tönkretesz engem a férjem vételével. Meg kellett beszélnem egy barátommal, aki megkért, hogy találjak egy helyes varázslatot, először soha nem hittem ebben a Cast helyesírásban, de meg kell próbálnom, amíg nem találkoztam a PROPHET NOSA UGO e-mailben az interneten arról, hogy segített annyi embernek, hogy visszaszerezze és segítse a kapcsolat megteremtését és az emberek boldogságát a kapcsolatukban és más szellemi betegséggel kapcsolatos történetekben, és többet, elmagyaráztam a helyzetemet, és segített nekem néhány imát, néhány gyógynövényt és gyökerek és egy kis áldozat, amit tettem, és 7 napon belül visszatért, hogy bocsánatot kérjen, és ez csak egy csoda volt számomra, boldog vagyok ma, hogy segített, és büszkén mondhatom, hogy a férjem most újra velem van és most szerelmes belém, mint soha.
Szüksége van segítségre a kapcsolatodban, mint például a férfit, feleséget, barátot, barátnőt, lottó nyerését, gyógynövénygyógyulást, HIV-t, STD-ket, asztmát, ízületi gyulladást, fibroidot, stroke-ot vagy bármilyen betegséget, spirituális problémát Az álláskeresés, a hozzászólóimnak, akik az életem kihívásaira vonatkozó segítséget igényelnek, kapcsolatba kell lépniük a PROPHET NOSA UGO-val, és örülök, hogy megtetted.

E-mail: nosaugotemple@gmail.com
WhatsApp: +34631686040
                     +17207992813