2009. július 17., péntek

utcazene


igazán nem volt kedvem hozzá egyik nap sem, meg ma sincs, hogy az utcazene fesztiválra menjek, valószínűleg az a probléma, hogy ott voltam a pannónia, a volt, a music wave, a sound fesztiválokon,igaz, mindegyiken csak egy kicsit, de mondhatom bőven elég volt és valahogy megteltem, teli lettem zenével, tömeggel, részegekkel, igénytelenséggel, stb-vel, meg lehet, hogy csak baromi fáradt vagyok, na mindegy , azért mégis felsétálok nap mint nap a városközpontba, hogy hátha lazulok egy kicsit, megmondom őszintén, egyetlen koncertet nem láttam, és nem is érdekelnek, viszont rengeteg ismerőssel találkozom folyamatosan, beszélgetünk egyfolytában éjjelig, bár néha azt is unom, és jó volt tegnapelőtt tök egyedül meginni egy staroprament, úgy, hogy nem kellett megszólalnom sem, és végül arra is rájöttem, hogy az utcazene fesztivált nagyjából meg lehetne csinálni együttesek nélkül is, mindenki úgyis csak jön-megy, beszélget, iszik, egy emelvényre fel kell tenni egy magnót, (vagy hat emelvényre hatot) kinevezni fesztinek,lehet, hogy még zene sem kell, egyszerűen ott kell lenni mindenkinek, mert az olyan jó, és beszélgetőfesztivált lehetne belőle rendezni, nem kerülne semmibe, ugyanúgy folyna a sör, bor, pálinka, pezsgő, mint eddig, és így is megkérdezhetné tőlem MINDENKI, hogy hol a fényképezőgéped Gábor, és akkor talán jövőre készíthetnék egy pólót, amire az lesz írva, hogy "Te sem hoztad el a munkaeszközöd, hát engem is hagyj békén" vagy egyszerűen csak kiírnám, hogy a "fesztiválon tilos a fotózás" egyébként pedig üdv Mindenkinek így több, mint egy hónap után.

3 megjegyzés:

PoéTa NaTuS írta...

Hiányoltam is a bejegyzést...
Tökéletesen igaz .. hangulattalan az egész és olyan érzése van az embernek hogy mindenki csak azért van bennt a városban, mert megszokták: hogy ha Utcazene van bennt kell lenni leszamilesz...
Nem lene jobb felálítani egy színpadot valahova és minden szombatra szervezni pár fellépőt egész nyáron? vagy nemkéne kicsit hanyagolni a dolgot hoyg pár év múlva újra a régi fényében ragyogjon ? vagy nemkéne ilyeneken agyalni? Sajnos/?/ nemtudok beleszürkülni sem a 12-16 éves teljesen öntudatlanrészeg gyerekek, sem a "mostaztánmegmutatom hogy még bírom a bulit nyugdíjjaskorban is" emberkék közé, átlagos lettem mint sokan mások de a kötekedés , csúnyanézés, egymás kocsiját leborogatás, hőzöngés már régen nem egy program és a legtöbb látogatónak mégis erről szól...
Számomra Utcazene R.I.P. , remélem valami megváltozik vagy mégiscsak Én szürkültem be?

...:::szpd:::... írta...

nem értek egyet veled. nekem még mindig bejön pedig már a tizediket nyomom (mármint az utcazenéből. és épp a beszélgetésektől jó é egyedi az egész. a koncerteket egyébként igencsak nehéz megnézni úgy, ha egy kisszoba méretű színpad előtt a járdán állnak a muzsikusok, előttük meg 300 ember, akik ráadásul mind magasabbak nálam. :D

amúgy meg én úgy látom, h jól érezted magad kedves gégé, vagy legalábbis nagyon úgy tűnt. a music wave-nek pedig legalább csak legelejéhez volt szerencséd, te a burzsuly b.soundot választottad helyette. :D

PoéTa NaTuS írta...

a Véletlenek fesztiválja?
véletlenül rosszul lesz valaki, akit véletlenül combon szúrnak, és véletlenül összeverekszik az egész utca a színházkerttől a belvárosi üzletházig , és véletlenül végigkarcolják a kocsik oldalát, az utóbbiba énis beletartozok ... örülök... pedig próbáltam nem negatív lenni
De tegnap legalább volt egy kis enyhe idő és kalapos jamie :D