2009. június 3., szerda

minőségbiztosítás


ma délután két valaki is felhívott teflonon, az egyik mobilon, a másik pedig vonalason, rendkívül "szórakoztató" mukik voltak, az első rögtön tőzsdézni hívott, meg, hogy vegyek részvényeket, mire mondtam neki,- miután már egyszer régebben megkeresett-hogy nem akarom egyiket sem , rossz embert választott, nem érdekel az ügy, de erősködött, aztán mondtam a végén, hogy hívjon nyugodtan, beszélgethetünk könyvekről, zenéről, művészetekről, erre kínosan nevetett, majd mondta, hogy nem adja fel, hogy több pénzem legyen, kíváncsi vagyok, hogy egy vadidegen embernek miért lényeges, hogy nekem több pénzem legyen, még, ha a cégnél mondanák, akkor lehet,(sőt biztos) hogy odafigyelnék, de így, háááát nem tudom, aztán nem sokkal később csörgött a vonalas, kislányom felvette, gégé urat keresték, átvettem, és már hallottam, amint mondja az élő ember a halott gépi dumát, hogy "minőségbiztosítási okokból a telefonbeszélgetést rögzítjük...."rögzítsétek, mondom, persze a jupiszi volt, én ennek a három hangnak a hallatán kiütéseket kapok, baromira ki nem állhatom őket, erőszakosak, amatőrök, stb, etc, usw, szóval állandóan ajánlanak valami hülyeséget, mondom tök értelmesen, hogy nem kérem köszönöm, de csak mondja, mire ideges leszek, mondom neki, hogy egyetlen egy alkalommal nem sikerült még megegyeznünk, most sem fogunk, de csak alá kell írni, hűségesnek kell lennem,és 700 ft-tal olcsóbb a csomag, ha nem vették volna észre évek óta baromi hűséges voltam hozzájuk, bár nem érdemelték meg, na mindegy, magnó megy, fel van véve a hangom már sokadszorra, biztos szeretik...aztán mondja, hogy hát a digitális...mondom majd , ha akkor jön ki, amikor én itthon leszek... ők ezt nem tudják, mert a szerelő...mondom tudom, évek óta ezt játszom velük, és ők akarnak nekem eladni, tehát akkor jöjjön, amikor én érek rá...mire a legpofátlanabb választ kapom, hogy én igénylem a csomagot...mondom nem, nem én hívtam ezredszer most őket, hanem újra ők hívtak engem, tehát ez számomra azt jelenti, hogy mégiscsak ők akarnak eladni, és 2009-ben pedig akkor jöjjön a szerelő, amikor én akarom, fejlődjenek már egy kicsit, nem 1965-ben járunk...mire nagy nehezen elköszönt az ipse hál' istennek, hát így jártam...őszintén szólva lassan nem leszek hűséges már csak azért sem!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

PoéTa NaTuS írta...

Kb. 2 éve nem veszem fel a vonalas telefont csak ha szórakozni van kedvem mert tuti hogy senki nemkeres vezetékesen /a mobil aranykorában/ csak a kedves droidok akik biztos hogy eladni közvéleménytkutatni ajándékozni akarnak... a beszélgetést énis rögzítem ;) vagy elég egy egyszerű visszakérdezés a témával kapcsolatban azonnal elmarad a válasz mert szakértő droidokat nevelnek a telefon másik végén. A kedvenc válaszom mégis az volt hogy "erre sajnos nemtudok válaszolni de hívja fel ezt a telefonszámot és érdeklődjön utána" :) kösziszépen de a vonalas csörgését már kezdem megszokni 1 méterről sem veszem fel és hogy miért van? hát mert azügyben még nem hívott senki hogy monnnnyam le :D vagy csak nem vettem fel? :D